Jessica ~

Trött efter en låång dag.
Ja då va de kväller, sitter och kollar på Wild Card  och njuter av tystnaden.
Igår skulle ja sett Extract men oliwer var svårsövd o somnade straxt innan 22 så missa typ en timme. Men idag somna han 20.50 typ (Y) 
 
Idag firar jag och Richard ett helt år som förlovade <3 Älskar dig! :*
 
Igår var vi till BVC med Maximus iallafall, ett läkarbesök. Han visade stolt att han kunde sitta själv utan stöd i iallafall 30sek (sen la ja ner honom för o klä av inför längd o vikt) på hyffsat hårt underlag med, så är riktigt stolt! för hittils hemma har han bara suttit i mjuk säng utan stöd några sek osv..
Han är nu 63,5cm lång o väger 6720g. Så han har inte gått upp så mycket i vikt sen sist, Men han har sen han fick tungbandet klippt, varit bökig vid maten o ätit litegrann åt gången, som på natten, istället för o dricka en flaska o sova resten så dricker han lite, sover 30 min, dricker lite, sover 15 min osv. osv. Så har ofta långa nätter. Och är de inte han som bökar så är det Oliwer.
Senaste veckorna har han natten till - eller från, tisdagar vaknat mellan 00-03 o varit vaken till 05-07.. Så natten till igår var en sån natt han va vaken till 07 nästintill så ja va lagom slut, o igår böka maximus istället - o vid 05 kom Oliwer in i vårt rum, ställde sig vid våra fötter (inte i sängen) o tittade, när ja kolla så gick han o typ gosa vid pappas fötter så sa åt honom att komma å lyfte upp honom mellan mig o Richard o han somnade rätt fort. Så de va ju skönt..
Jag tycker typ inte om o samsova med den ungen, speciellt inte om han vaknar vid 01-03 o ska ligga mellan oss - för han vill inte sova o då ligger han o sparkar, slår, rivs, nyps o drar mig i håret (bara på mig, sällan på Richard..) haha..
 
Idag har han varit extra trotsig o pappig.. har han varit arg o ledsen typ att jag sagt ifrån, så han han gnällt o gråtit fram "pappa..pappa" osv. haha... suck. 
 
Aja nej nu ska ja se filmen sen sova! Natti :*