Jessica ~

En "liten" update. Godkväll!
Hej på er. 
Inte så aktiv här, som ni redan märkt, men tänkte ja skulle skriva ett inlägg ändå. 

Har hänt en hel del sen februari.. 
 
För två veckor sen ungefär så var min bästa vän sen småbarns ben - Malin - här i en vecka, vilket var riktigt kul. De är helt seriöst flera år sen vi umgicks ordentligt mer än bara några timmar liksom när jag kommit till Frövi. 
Vi tog det lugnt första dan sen på tisdagen så åkte vi buss och tåg med barnen till Kalles Lek & Latjo i Vimmerby. Riktigt kul hade vi! Speciellt Oliwer, ojojoj, haha. De lär göras om fler gånger, om inte annat på andra lekland! Så kul o se Oliwer så lycklig. Maximus däremot tyckte de mesta va lite läskigt, de va ju så mycket folk osv. så vi turades om att sitta kvar med maximus vid bordet i slutet (mest jag då Oliwer skulle ha med Malin hela tiden.. haha)
Iallafall så hade vi kul, blev lite shopping påvägen dit o hem typ o lite god Glass. 
 
Resterande tid av veckan spenderades mest hemma pga regn typ varje dag, vi pärlade lite, sydde lite o sen på Lördagen så åkte hela familjen, malin o gubbgrön iväg till Virserum's marknad, trevligt, blev ett par mjukisbyxor till mig.
 
På torsdag kommer Malin igen o stannar till söndag, för på Lördag ska vi fira Maximus som fyller hela 1år!! Var tog tiden vägen :( 
 
Inte nog med det så är det inskolning på dagis för båda pojkarna från o med måndag.. Dom fick en varsin fin ryggsäck med sina namn på av sin älskade mormor o morfar med, o lite annat när dom var här (samtidigt som Malin var här) 

o på Torsdag är det faktiskt en rätt speciell dag - för mig och Richard... Vi firar 5år tillsammans <3 Kan knappt förstå att det gått så fort? 
 
Påtal om annat så var jag i fredags till ett par vänner till Richard o mig, jag hade en liten fotosession med deras lilla tös Elvira. blev en hel del fina bilder =) Kommer lägga upp några på min facebooksida samt instagram. 
 
Men nuu ska ja ta o stänga ner bloggen lite o snart sova. Ska börja ställa om mig inför dagis så kl är ställd på 07.00 hehe..
 
Godnatt!