Jessica ~

Ny vecka igen ~
Godkväll på er.
 
Oliwer somna ca 21.30 och Maximus verkar ha lite matont gissar jag då, och närhetsbehov, så just nu ligger han på min bröstkorg o har äntligen somnat ganska djupt o drömmer, jämfört med hur han sovit senaste timmarna. 
 
Idag har ja diskat lite, gjort rent spis, bänk samt "spis väggen", lagat mat o haft hand om barnen såklart.
Älskling gick upp samtidigt som mig som vanligt o gav Oliwer frukost så ja kunde ge Maximus flaska. 
Har även hunnit se några filmer som friends with benefits, save the last dance, fullt hus 2(tittar just nu), och nån mer haha... 
 
Imorgon har vi tid hos bvc igen eftersom maximus bara gått upp 20g från förra fredagen till nu i fredags som var, samt inte växt något på längden men de är ingen större fara. Så nu när ja nästan slutat amma helt (helammade typ till i fredags, han hade fått ersättning två gånger innan typ, men min mjölk har börjat sina redan gissar vi på o den som finns är väldigt blaskig typ så den är inte tillräckligt, kan amma en halvtimma o han vill ha mat igen efter 10 minuter i princip. Så nu kör vi nästan bara ersättning, han ammar nån gång per dygn, oftast natten. 
Så håller tummarna på att han gått upp i vikt nu :) ✊
 
Så just nu passar ja på att slappa och inväntar jag att älskling ska komma hem. 💕😘
Här kommer en liten bildbomb från senaste dagarna. 💜
 
 
Maximus tappa sin napp här om dagen o vart ledsen så Oliwer försökte ge honom sin napp 😍😍