Jessica ~

Snart sovdags ~
Nu börjar helgen närma sig sitt slut. 
 
Igår åkte vi till mor o far för att spendera kommande vecka. Älsklingen åkte dock hem idag så det är bara jag o barnen här, eller ja mamma o pappa är ju här med haha.
 
Gårdagen va rätt bra ändå, först packa ja de sista o vid 12-13 började vi var resa upp. Blev ett stopp i Hultsfred rör o tanka sen i Linköping för lite käk på donken.
 
 
När vi kom fram va farmor samt Damon o Sara där, dom(inte Farmor) skulle sova kvar över natten.
 
Oliwer ville inte alls sova utan vart suuper förbannad när ja skulle lägga honom vid 21. Så till 00 va han vaken. 
 
 
Vid 8-9 nånting imorse vakna han skrikandes som han gjort senaste veckan.. Vi tror det är mardröm eller tänderna. 
 
Idag har de varit full rulle med, vid 11.45 kom Jenny hit o umgicks lite o träffa barnen. O så kom.Lena & Grzegorz o fika, träffa Oliwer o Maximus samt hämta sina barn.
Självklart tog jag o Jenny en liten promenad med Oliwer o Maximus o fota lite med. Har planerat in en heldag med hennes o mina barn på tisdag med så ska bli kul 😍  
 
O samtidigt som vi gick ut åkte Richard honom, han lär bli saknad denna vecka av både mig barnen men skönt o nyttigt att va ifrån varann lite med ibland o för mig o få komma hemifrån lite en stund.
 
Iallafall så straxt efter vi kom in från promenaden så kom mina kusiner Fredrik o Louise samt Louise kille o såklart min moster&farbror Linda o Benny. Louise ska bli Maximus gudmor med :-)
 
 
Nu ikväll så va jag o Oliwer o träffade Malin en stund o va även in o sa hej till farmor. Blir en längre stund med Malin imorgon då hon bla. Ska följa med till kyrkis imorgonbitti. Det kommer nog Oliwer gilla.
 
Ja nej nu ska ja ta o lägga ut lite bilder på foto bloggen från dagens fotografering så vill ni se mer bilder så kika in på jwphoto.se :)
 
Trevlig fortsatt kväll!