Jessica ~

Borta bra men hemma bäst ~
Än en dag har nått sitt slut. Har varit hemma en dag vilket är skönt, jätte härligt att åka bort sådär ibland, men alltid lika skönt o komma hem. 
Haft en underbar vecka o jag tackar alla som var med och gjorde den så bra som den bara kunde bli. 
Oliwer o Maximus hade de också bra o blev såklart bortskämda osv. av mormor, morfar, mostrar, kusiner mm. 
 
Tog mig en dusch igår o för en gångs skull borstade jag det efter ja handdukstorkat det men det här är så rakt jag fick de !? o.o hahhaha..
 
Natten va rätt tung, Oliwer sov kanon men däremot så hade Maximus en dålig natt så ja fick bara ca en timmas sömn + nån extra timma på förmiddagen. 
Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, älskling skämde bort mig med varmrökt lax o bakpotatis. Så jäkla gott! 
 
 
Har ni sett att jag börjat uppdatera min fotoblogg igen? Denna blogg kommer inte innehålla såå mycket bilder, mer vardags/instagram bilder. Så vill ni se andra foton så kika in på jwphoto.se ! :) 

Kram o ha de gött så hörs vi snart igen! :* <3