Jessica ~

Tiden går så fort...
Då var det kväller igen, och det har varit en låång dag tycker jag.
 
Fick hem oliwers tunnare mössa samt meps idag med, kommer såå beställa till bebis när han kommer. O i fredags fick ja hem napphållarna (batman till oliwer o minion till bebis)
 
Idag har vi busat o haft kul jag o Oliwer, varit ute i 2 timmar då vi bla besökte lekparken, han blir så glad o nästan extas att han hoppar upp o ner o lutar sig framåt  i vagnen när han får syn på gungorna haha. 
 
Har idag även slagit in alla hans presenter, han fyller ju 1år imorgon!! Kan inte förstå att de redan gått ett helt år... Han föddes ju nyss o han är ju min lilla bebis?! :( 
 
Men han bevisade att han inte är så liten o bebis längre, för idag tog han sina första steg! 
Ställde honom en bit framför mig o han gick tre steg mot mig, fick de på film en gång efter de med. Efter det gick han både 2, 3, 4 o 3 små 2 stora(så typ 5) steg!! <3 såå stolt över vår pojke.
 
Han säger mamaa mamma helan tiden, de är sällan pappa kommer fram(misstänker dock att han inte menar mamma som mig utan allmänt bara.) o så har vi hört att han säger bus, titta samt har han sagt hej en gång för nån vecka sen. 
Vinka kan han med när han själv vill haha.
 
Iallafall, igår fyllde min älskade fästman / oliwers o bebis pappa år, firade de med en bakelse(prinsesstårte stubbe bit till R o budapest till mig) samt ett par paket såklart sen va hanno höll på med bilen fram till natten.
 
I fredags kollade vi på let's dance (mest jag) o efter de filmen Divergent som va riktigt bra,  fortsatte med uppföljaren Insurgent på lördagen, lika bra den, blir spännande o se den tredje filmen, måste bara köpa den först. 
 Förra helgen var vi till N & L m. Barn och grillade, väldigt trevligt o blir nog ev. Till helgen också :) 
 
På onsdag går vi in i v25 och ja blir mer o mer nervös, men de ska nog gå bra! Ska till mvc på onsdag med :)
 
 
 
 
Ha en underbar fortsatt vecka, skriver kanske mer imorgonkväll :)
 KRAM