Jessica ~

Hipp hipp hurra!!
För igår blev Oliwer 1år!! Stort grattis igen världens bästa o finaste oliwer på din första födelsedag <3
 
Oliwers pappa överraskade både mig och Oliwer med att han var ledig igår <3
Han åkte iväg till "jobbet" hade t.o.m med sig matlåda(som va tom fick ja veta!), men egentligen hade han varit till willys o handlat  och family house o köpt present till oliwer. 
Var efter de o hämtade ett stort paket på posten med present till oliwer från mormor o morfar o idag fick han paket från moster maud :)

Oliwer var vaken sen runt 9 igår imorse utan att ha sovit middag en enda gång, satte honom i vagnen (sittandes då), medan ja fixa välling för annars klättrar han på skåp o ugn o ugnen är igång, o under tiden ja fixade en flaska välling slockna han, tog in vällingen i rummet o gick o hämta honom, han vakna inte ens då, utan sov vidare o.o
Så han fick sova 20 min sen väckte vi honom för välling 😂 mammas lilla plutt.
Han hade ju varit gnällig osv halva dan av trötthet men vägrat sova.

Sen har han ramlat så han spräckt läppen lite o även lite intill ena framtanden(i tandköttet) så de blödit lite. :( O sen nockat mitt knä med napp i mun så han fått mer ont :( men efter att ha fått kyla ner/bedöva med pigelin(enda isglass/is vi hade hemma) så blev de bättre, men sen slockna han som sagt. <3

Han fick som sagt välling efter en 20 min powernap sen fick vi honom inte att somna förrän 22.40 😰 

Jag o sambon avslutade gårdagskvällen med stt kolla på vår serie vi brukar se på söndagar, o jag även med lite jordgubbar o ovispad grädde  :)

---

Klockan 7.00 imorse ringde våra väckarklockor(de vakna oliwer av annars hade han sovit länge)

Jag själv vakna 05.30 o va pisesnödig 😂 sen 5 min innan klockan vakna ja igen .. Suck haha.

Klockan 8.00 ungefär åkte vi till mvc för att lyssna på bebis hjärta, allt lät bra så ee va ju bra! Sf måttet låg på 23 :) berättade även att ja är lite orolig för att få tidig födsel igen, så kanske kommer få ett Tul.

Nu har Oliwer sovit middag samt ätit middag, så nu ska vi snart ut o ta en liten promenad till lekparken tror ja allt. :) 

 

"Bildbomb"

Presenter från mig o R.

Firar med blåbärsmuffins<3
 
Present från pappa R.
 
 
Presenter från mormor o morfar
Presenter från moster maud m. Familj
 
 
 
Kram o ha en bra kväll!