Jessica ~

Tisdag kväll ~
Dagen började med att oliwer vakna - nån gång imorse(glömde kolla klockan) - o fick välling, han somnade om efter den, sen vakna vi inte förrän 11.50 typ!!! Fast då hade han varit vaken o lekt i sängen en stund tror jag.
 
Har iallafall diskat en del idag - resten tar ja imorgon, har blivit lite av ett diskberg då vi varken orkat eller så, men snart fint igen!! Rengjort spis har ja också gjort, Varvat med att leka o busa med Oliwer, duscha både mig själv o honom, busat lite till innan de va dags för mat för mig o välling till oliwer o så vid 21 somna han efter massa bus <3 
 
 
De va nog bra vi va ute o lekte igår för idag har de varit mulet större delen av dagen o regnat till o från. Hoppas på bättre väder imorgon!
 
I helgen är de midsommar o nästa år så fyller jag år på självaste midsommarafton, haha!
Ska väl inte göra nåt speciellt  på midsommar mer än att äta lite god mat osv.
Ska ni göra något roligt på midsommar?? :)
 
Hämtade ut två paket igår med, min rosa scholl fotfil kom och en chock, fick nämligen paket från pampas deli med en burk dulce de leche classic och en baking, gratis(!!) då de glömt bort min order ja la för nån månad sen. Så snällt! Älskar baking både som topping till glass o jordgubbar och i bakverk, ska bli spännande att prova classic med som ska vara god till glass, desserter o annat.
Några av er kanske minns att ja gjorde cupcakes för två år sen typ med chocolate chip cookie muffins med kakdegsgömma och dulce de leche(baking) frosting, de blev att dö för! 
Denna gång blir de nog ev det och så är ja sugen på att prova göra glass med dulce de leche :D