Jessica ~

Snart en dejt med kudden ~
God kväll!
 
Idag har vi haft en hyffsat bra dag jag och Oliwer, vi har varit ute och lekt i lekparken och busat inne osv. Måste ju passa på att vara ute när de är fint varmt väder
 
Helgen sprang förbi samtidigt som den gått sakta. 
 
I fredags var vi till hultsfred en sväng och handlade,  till middag blev de gott kött med en god sallad o rhode island dressing till, mums!
 
 
I lördags när vi skulle väcka R som hade sovmorgon så va de samtidigt tid för Oliwer att sova middag, han va så övertrött så efter lite bus i vår säng slockna han mellan mig och R, flytta honom till sin säng o passade på att vila lite själv så la mig i sängen o skulle vila till oliwer vakna vilket han vanligtvis gör efter 1-2 timmar, men då fick han för sig att sova i 3 timmar så vid 15.56 vakna ja till av att R gick upp och Oliwer vaknade haha. Men men skönt va de!
 
När vi vaknat till o så, så åkte vi o hälsa på Konny, Kicki och Wirre vilket var trevligt! Skönt o få komma bort lite o träffa folk, längtar till deras pool blor runt 24-25 grader så man kan ta ett dopp med Oliwer nu när vi båda har badkläder :D
När vi kom hem blev de hamburgare(kycklingburgare för mig) med grönsaker, dressing o bröd, riktigt gott!
 
Även i söndags tog ja mig en tupplur samtidigt som Oliwer men då bara 1timme o 20 minuter typ... Ja tror de va då.. Kan va de vi sov i lördags o tvärtom men ändå!
 
När ja ligger ner har ja öven märkt att min navel snart lär bukta ut om magen blir mycket större haha, vanligtvis har ja en rätt djup navel även när ja ligger ner hahaha... 
 
 
Dagens Outfit för sonen fick bli nya kläder från next, vår lilla snygging!
 
 
Och med denna bild från gårdags natten säger jag godnatt!