Jessica ~

Lite tisdags uppdatering ~
Godkväll! Oliwer sover sen snart en timma tillbaka och jag ligger o kollar på Bedtime stories på tv. Haft ont (foglossningen) o varit lite trött osv. Idag, tog till o med 2h powernap medan Oliwer sov middag idag, de va välbehövligt.
Igår hade ja däremot ännu ondare speciellt när ja gick, vilket ja hade idag med men de blev lite bättre efter tuppluren.
Efter de har de mest varit att busat med Oliwer, diskat lite o tvättat en maskin. Oliwer har för övrigt fått 2-3 nya tänder som nyligen spruckit igenom så de är vitt o vasst, alla på vänster sida nere varav en intill framtänderna o 1-2 typ kindtänder. De har varit jobbigt för honom kan ja lova. :(
 
 
Men men, i torsdags kom min present till mig själv, en ny telefon - som vi hämta ut i fredags. Däremot är den låst till tre onja har telia.
Och för o låsa upp den fick ja antingen vänta till slutet på april nästa år när bindningstiden försvunnit (säljaren skulle låst upp den innan den såldes) eller byta kontantkort till tre så imorgon troligen kan ja börja använda min nya telefon då älsklingen hämtade ut simkortet innan jobbet idag :)! *ivrig* haha 
- De tillbehör ja skrev om som kommit hem är skärmskydd och ett mobilfodral :D
 
På mvc i torsdags såg allt fint ut, dessvärre va min bm sjuk så fick träffa hon ja troligen kommer ha nu framöver, men hon va jätte trevlig så de kommer bli kanon! 
 
I fredags va jag och Oliwer med R till en skrot för att sen åka till vimmerby en sväng o fördriva lite tid o sen södravi innan de va dags o röra sig hemåt med en snabb paus i hultsfred där vi beställde en pizza att dela på hemma till lunch. Senare åkte vi o hämta min mobil o sen blev de Maxi i oskarshamn där de blev lite mat, filmen deadpool osv.
Vi kollade på deadpool när Oliwer hade somnat o jävlar(ursäkta språket) va bra den va! Har nog aldrig skrattat så mycket till en marvel film innan 😂 
 
 
I lördags va vi hem till några vänner där älskling och Leffe(o Leo) greja lite med bilen medan jag o Nina va inne med Oliwer, Melwin o djuren, hade de faktiskt väldigt trevligt o Oliwer va på väldigt bra humör haha. Han älskar dessutom deras katt som också heter Oliwer, han vill ska gosa o vara vid honom hela tiden haha, bästisar ;) 
 
Vad har vi mer gjort? tja, inte mycket egentligen, blev en sväng till Nina o Leffe i söndags med men då bara på fika.
 
Men men nu säger ja tack o godnatt! :)