Jessica ~

Äntligen helg! :)
Oliwer somna precis, han kunde inte hålla ögonen öppna haha så han
somna i sin egen säng för en gångs skull haha. 😍 

Gubben är o pysslar med bilen, jag har avslutat påbörjningen av  packningen av bebis bb väska, denna gång tänker ja packa överdrivet - både mitt eget o till bebis 😁 

I dagarna lär ja även passa på att packa min väska för bb och även packa inför helgen hos syster nästa vecka! 😄👍  bokade tåg/buss biljetter igår så de är klart iallafall 😄

Kommer bli konstigt o va utan oliwer mer än bara några timmar.. Men ja vet han kommer ha de super bra med pappsen sin så oroar mig inte för det, är nog mer att ja inte sovit borta från honom innan utan varit ifrån honom max 4 timmar eller så. 

Nu ska ja ta o skriva ner lite tankar o svar på frågor om förlossningen (typ förlossningsbrev från mvc) o ta de lugnt. Får inte anstränga mig för mycket då foglossningen blir värre då o då får ja så ont att ja knappt kan gå på vänster ben, så ja, jag har fått order av älskling att ta de lugnt så mycket som möjligt.

 

Ha en trevlig helg!