Jessica ~

Snart dags för en dejt med kudden ~
Det har varit en låång dag idag...
 
Oliwer har varit grinig större delen av dagen - pga trötthet och tand som håller på att
spricka igenom + en annan som är på g upp tror jag. Han sov inte ens middag i en timma
utan typ 45-50 minuter o han brukar sova 1,5 - 2 timmar för att ha glatt humör. 
Maximus har däremot som vanligt mest sovit idag.
 
Utöver det så har älsklingen rensat ena hörnet i Oliwers rum och flyttat in
resesängen han sover i, till hans rum så han sov middag
där inne idag och nu sover han för natten sen runt 21, får se hur det går..
Men tror nog att de går bra tror jag! =)
 
 
Utöver det har jag inte gjort så jätte mycket, diskat litegrann o haft en
nästan ständigt grinig son att försöka underhålla och hålla glad.
 
Har nyss fixat iordning några av bilderna ja tog på Maximus förra veckan, men
lägger upp de i ett eget inlägg tänkte jag.
 
Men ja, Efter inlägget med bilder är de tack o godnatt för mig.