Jessica ~

Saturday..
Imorse fick ja sova utan o bli störd i två timmar, älskling gick upp med Oliwer vid halv 9. Runt 12.20 åkte vi till en tjej som är med i samma "mamma grupp" på facebook som mig o köpte ett spel av henne till Richard.
Oliwer fick även träffa en flicka som bara är 20 dagar yngre än honom, första o enda bebisen han träffat. Hihi
 
Efteråt åkte vi och handlade o unnade oss lite sen lunch bestående av kebabtallrik.
 
Runt 16 la ja Oliwer för o sova lite middag o straxt efter tog ja en powernap i soffan, sov ca 1,5 timma både han och jag vilket var riktigt skönt.
 
Busat en del jag, Oliwer o Richard med o nu sitter han stadigt helt själv utan o ramla, på golv, i soffan, vagnen, sängen osv, sååå duktig! <3
 
 
Busen föll på sidan haha
 
 
På kvällen sen bakade jag bounty kladdkaka enligt älsklings önskan till farsdag imorgon. 
(Bild tagen innan ja bredde på den smälta chokladen)
 
 
Förutom detta har ja haft sån hemsk tandvärk nu på kvällen, fick ett sånt litet frö som finns i plommon tomater - i en tand o då kom värken :(  men men, nu har den i princip försvunnit o de är skönt för då kan jag nog somna inatt, de kan ja inte om ja har tandvärk.
 
 
Så nu ska ja gosa lite med min fina man innan sängen.
Godnatt! 
 
Bjuder på en bild på älskling o Oliwer - översta bilden är Oliwer 12 dagar och den andra 6 månader o 4 dagar.
 
 
 
 
#1 - Sara - Träning & Hälsa

Åh va gott med bounty smak!

Svar: Ja, vi har provat den en gång innan o den blev riktigt god! :)
Jessica Widh