Jessica ~

Farsdag ~
Grattis till min älskade pappa på farsdag, är så glad att just du är min pappa, jag älskar dig! <3 
 
Grattis till Richard på din första farsdag, du är helt fantastisk och en underbar pappa till vår son. Du är bäst älskling <3
 
 
Oliwer och jag har varit vakna sen 7.30 (har dock vaknat 2-3 gånger mellan 4-7.30 men ändå. En vända vakna ja som en messil o ställde mig upp, tror ja drömde att Oliwer skrek eller nå. Han sov hela natten, från ca 20 till 7.30 <3 han vakna till nån vända innan de men vända honom så han låg på sidan o då somna han om :)
 
Nu på morgonen har vi busat o lekt lite så nu sover han på kuddar i soffan sen 30-40 minuter tillbaka ungefär. Så då passar jag på att kolla runt på nätet o blogga lite.
 
 
Igår gjorde jag ju en Bounty kladdkaka enligt Richards önskemål till farsdag istället för tårta - iallafall så igår runt 21 när ja blev klar så skulle ja ställa ut den på balkongen så chokladen kunde stelna - o visst ja ställde den där (i sån man ställer tårtor i mee lock) men däremot kom ja på nu för några minuter sen att ja inte tagit in den ännu!! Haha men nu är de gjort. 
 
 
 
Nu ska ja slappa lite innan Oliwer vaknar o ska ha mat, sen blir de o diska lite. :) 
 
Ha en bra dag allesammans! Kram