Jessica ~

Trevlig kväll! ~
 
Tänk att det snart är Lucia, det här året har verkligen sprungit iväg - tycker åren bara går fortare o fortare o speciellt tiden sen Oliwer föddes, Vad sjutton hände !? Jag har liksom inte hunnit med, typ som att man sovit bort ett halvår. Nej men, Tycker han föddes typ nyss..  

I fredags var älsklingen på julbord med jobbet, men innan det var han till bolaget o köpte ett par breezer o smirnoff ice till mig då de var lääänge sen ja unna mig själv något, med sig hem hade han även min kära väninna Lollo. Så vi hade en mycket trevlig kväll hon, jag och Oliwer.


I lördags kollade vi på den efterlängtade filmen Ant-Man, (såg den dock på bio i somras med två av mina systrar) men fick hem den på Blu Ray förra måndagen o har längtat hela veckan, lika bra denna gång! :)

Nu ska ja dock ta o äta väldigt sen middag - Oliwer har iiinte varit på bra humör idag, svår matad, svår sövd, svår underhållen osv. Inget har varit bra - visst självklart har han alltid en stund på dagen han är glad o så men det har varit en jobbig dag. Menmen! Bättre sent än aldrig, ellerhur?! :) 

Godnatt på er alla fina människor där ute och i efterskott - glad andra advent! :)