Jessica ~

Tick tack klockan går. ~
Tick tack tick tack.. haha ja klockan rinner iväg ibland, o ibland går den så fruktansvärt sakta.. Idag har den gjort både och.
 
Jag är såå stolt över vår stora pojke, han gör så stora framsteg - dels så har han börjat prata mer, de kommer lite vaga ord här o där som vad är de, får ja, jag vill osv. (inte ofta men ibland)  däremot har han börjat säga mamma - heeela tiden, ibland kommer "pappa" med haha.. 
Sen igår vid nattningen så somnar han själv i sitt rum efter vällingen.  Han äter sin välling, han ger mig flaskan o tar sin napp samt gosar med kompis(snuttefilten) o nalle, jag släcker - går fram o stryker honom lätt på huvudet o säger godnatt o går ut - INTE ett ljud! Såå glad o stolt! Testade igår för o se om han fortfarande skriker när man lämnar. Men jag tror de har mycket med att göra att han nu bara har en svag nattlampa i eluttaget så de är väldigt mörkt. Men ändå så glad! :D 
 
 
Utöver det så har de väl inte hänt så mycket, förra veckan fick jag en fin lite mindre kamera ryggsäck med klar orange insida av älsklingen när ja har med lite mer saker o allt inte får plats i lilla väskan. <3 
Och idag fick jag ett "nytt" ps3 spel - gammal favorit som ja spelade på datorn när ja va mindre - Raymond Ledgends :D Tack igen älskling :* 
 
I lördags blev ja bjuden på Bambugården i Hultsfred av älskling, sååå gott o såå mätt man blev! Han är verkligen bäst min karl <3
 
 
Har för övrigt tagit slut på kamerarullen från min nya analoga kamera, så ska skicka in den imorgon eller fredag har ja tänkt =D 
Idag har ja även fixat Julkort (tog bilder på barnen i tomtedräkterna här om dagen) som jag ska beställa tillsammans med vanliga bilder och "skolkort" på Oliwer =)  
 
 
Iår kommer vi vara hemma på Jul troligen, vet inte om vi kanske ska till Richard mormor eller mamma men om inte annat ska vi vara hemma bara vi, titta på kalle osv. Blir mys :) 
 
Juste! Har äntligen skaffat mig en symaskin :D En Singer Model One som ja fick köpa för 650kr(varav 500kr betala farmor som julklapp) - knappt använd o  köpt i januari, ska bli kul o börja använda den sen - bara köpa lite tyg, tråd osv. - till en början tråd, får snart hem band, silikonringar o clips så ja ska göra egna snutte, napp o vanthållare till barnen :D Är såå ivrig! haha. 
 
Här om dagen griljerade jag årets första Julskinka (Y)
 
Senaste tiden har ja haft sånt otroligt jobbigt humör, arg för minsta lilla o skäller på sambon utan anledning typ (tur han står ut med mig o förstår ja inte menar något illa..) Vette sjutton vad de är, verkar ha svårt o blossa över ordentligt med så ja blir gladare osv. Men men, så kan de gå.. Hatar dock mig själv i de tillfällena när de är såhär eftersom ja inte ens vet vad som är fel eller så.. Aja! 

Nu ska ja kolla på tv innan älskling kommer hem, sen duscha o sova. Godnatt!