Jessica ~

O de regnar o regnar..

Regn regn o åter regn, oerhört härligt faktiskt!  Det behövs när många dagar har varit oerhört varma, men lite ordentlig åska skulle inte sitta fel, även om ja inte gillar de men de rensar ju ur luften lite iallafall.

För övrig så har Oliwer varit allmänt grinig/gråtande idag, inget har dugit mer än imorse i pappas famn... Han fick va med när pappa fixade käk imorse o va i famnen o när ja kom till köket - flera meter ifrån så kasta oliwer nappen på mig(eller ja mot mig) o blev jätte grinig/sur för han trodde ja skulle ta honom.
Så denna dag har varit kämpig när han bara varit grinig o inte något har dugit.
Men vi har överlevt den ändå! Har inte gjort mycket annat än o försöka underhålla honom så. Haha. 


När de va dags o sova middag va han så pappasjuk o ledsen att han inte alls ville va vid mig sån han satte sig i dörröppningen o sen blev de tyst, kollade då satt han o titta ut i intet o ögonen börja gå i kors osv. Nån minut senare slockna han på golvet o fortsatte sova när ja bar in honom till sängen haha.

Efter vällingen vid 19 va han så va han  nöjd o glad en stund iallafall.

Men sen har knappt något dugit, efter 40 minuters kämpande me att få honom o somna så ja, då somna han äntligen o sover nu sen ca 45 minuter tillbaka.


Så nu ska ja ta de lugnt o varva ner innan de är dags för sängen, imorgon ska vi upp hyffsat tidigt o åka iväg en sväng, vid 10.30 är de dags för mvc igen, ska bli spännande o se om han fortfarande ligger med huvudet neråt o om de är ruckbart eller om han fixerat sig. :) o ja hoppas att de är min vanliga bm ja får nu sista gången så inte förra gången blev sista, hon är också gravid så hon jobbar inte lika mycket så ska få en annan bm sen men hade hon inte för ont imorgon skulle de bli hon :)  Gick för övrigt in i v33(32+0) idag :)


Idag fick ja två tillbehör till min present från mig själv som kommer imorgon, fredag eller måndag :D


I måndags fick ja en fin present från mor onfar med, min favorit parfym Elisabeth Arden - Green tea 😍😍 sen skicka dom även med en twist påse och ett 5 pack fruktstänger till Oliwer(som för övrigt va väldigt populärt!)


Men ja nej nu säger ja tack o godnatt! :)