Jessica ~

News!
Mycket har hänt sedan jag skrev sist för snart en månad sen. Och ja, jag vet, jag är dålig på att uppdatera, men drygt o uppdatera via mobilen o inte ofta jag sitter vid datorn. Men iallafall.
 
Orkar inte berätta ALLT som hänt senaste månaden, men iallafall så i fredags förra veckan kom R hem från 5 dagars jobb kurs i jönköping med en kollega/vän.
Som tur var hade Oliwer en bra vecka så de inte blev så tungt som ja trodde.
På fredagkvällen köpte vi pizza då vi inte orkade laga mat.
Fick även en tidig alla <3 dag present. 
 
 
På lördagen slappa vi, älskling stekte fläskfilé samt gjorde hemmagjord klyftpotatis o bea till det. Oliwer hade en jobbig dag också då de visa sig att en 3e tand sprack igenom på kvällen så han va inte alls glad o hade ont. 
 
 
På Söndagen Fick jag först sovmorgon då R tog Oliwer o gick upp, när jag kom upp o Oliwer fick gröt så ringde en vän till R o fråga om vi skulle me till Kalmar o why not, skulle ändå handla, så R installera nya bilbarnstolen åt Oliwer som verkade älska den, somnade 5 min efter vi lämna o sov nästan hela vägen.
På kvällen när vi kom hem o tagit de lugnt en stund fick ja ta ett så behövligt o skönt bad medan älskling hade Oliwer i köket medans han lagade sin underbara "förkylnings" soppa (världens godaste köttfärs soppa). 
 
Sen kan jag avslöja för er som inte har mig på FB eller instagram att Oliwer ska bli storebror! 23 Augusti  är vi beräknade, inget som var planerat men ack så välkommet!
Jag har haft lite blandade känslor innan som "kommer jag orka?" "kommer jag klara 2 små barn?" "hur kommer det bli?" men sen i Tisdags när vi var på KUB Ultraljud så har de tankarna minskat markant o ja känner att detta kommer bli bra, det kommer ordna sig.  (Tack M för du följde med i Tisdags och hade Oliwer i lekrummet under tiden) 
 
 
Oliwer har blivit lite trotsig, skriker av ren frustration trots han inte riktigt är frustrerad o fejk skrattar efteråt o skriker o blir arg om han inte får som han vill haha.

Själv är jag dunder förkyld med en näsa som antingen rinner HELA tiden eller blir täppt samt rinner lite samtidigt som på så sätt gör att ja inte kan snyta ut allt ><. 
 
Jaja, Oliwer sover sen över en timma tillbaka o lär snart vakna så ja ska ta o avsluta detta inlägg o slappna av innan det händer.
 
Ha de bra!
 
 
 
#1 - Linn Kokko

Grattis till en liten! Det kommer du klara! Vi mammor har superpowers! Kram

Svar: Tusen tack! Ja vi är ju de! :) kram
Jessica Widh