Jessica ~

Long time, no see.
Mycket har hänt senaste tiden, fast ändå inte.. Ja jag vet inte riktigt haha. 
 
Natten till idag vakna Oliwer 03.50 o tyckte de va morgon(!!) inte okej!
Som tur va var R vaken o kunde hjälpa mig med honom o trötta ut han lite, men vid 5.00 va han fortfarande ganska pigg så han fick en flaska välling i sin söng o nejdå, inte skulle han sova inte, men med mycket stök o bök o envishet fick ja honom att somna om vid 05.40, själv kunde ja inte somna förrän typ 06.30 men fick sova till 9 iallafall.  
 
Dagen har spenderats genom att fixa o dona inför en stor förändring i helgen :)  Har liite kvar men de tar ja imorgon förmiddag då min svank/rygg sa ifrån lite samt att Oliwer blev hungrig o trött. 
Men nu sover huliganen iallafall sen 30-40 minuter tillbaka så ja har de lugnt och skönt (mer än en snarkande hund vill säga) haha.
 
Om ca två veckor blir Oliwer 1år!! Vad hände med min lilla bebis?! :( 
 
Och igår gick vi in vecka 23, tiden går så fort, ska bli mys o lyssna på Lillebrors hjärta 4 maj <3 
Juste, de kanske ja inte skrivit, men för de som inte vet väntar vi en till pojke! :) 
 
Ja nej, nu orkar ja inte skriva mycket mer utan ska njuta av lugnet innan läggdags :)
 
Mina underbara pojkar <3
 
 
 
 
 
#1 - Veronica Wallgren

Gud vad söt han är!

Svar: Ja visst är han! :) tack! :)
Jessica Widh