Jessica ~

Ny vecka, nya tag
Mycket har hänt i veckan men ändå inte, påbörjade städning av Oliwer's blivande rum då vi ska ha undan allt så de är fritt fram som gästrum ifall nån behöver/vill sova här efter/innan dopet. Dock har älskling "förbjudit" mig från att göra mer då han vill ta de i helgen som kommer för att ja inte ska stressa. Får se hur mycket o länge ja lyckas "lyda" haha.
 
Helgen är förbi och en ny vecka väntar. I helgen har vi inte gjort så överdrivet mycket, Fick besök i Fredags kväll av L&T - kollade på Jupiter Ascending och åt älsklings underbara "bättre-än-bio" popcorn o hade de trevligt.

I Lördags var vi till Richard's Mormor ett par timmar, fikade o blev bjudna på sjukt god middag, Grillade Revbenspjäll av vildsvin med potatis, bea, gurka o tomat samt kokade morötter, mums! Alltid lika gott o roligt o äta där, får så god mat o i princip alltid vilt ! =) Och alltid lika trevligt att åka dit, vilket har blivit lite oftare nu och det tror jag även Richard's mormor och Leif tycker är kul, speciellt eftersom Oliwer växer så de knakar. 
Oliwer fick smaka både bea, potatis och kokt morot - morot va godast men inget han "inte tyckte om" eller spotta ut. Dessutom fick han färsk banan i gröten.
 
Igår fick vi ett överraskande snabb besök av Richard's mamma och Togga. Straxt efter det kom L&T på en snabbvisit innan vi åkte till Hultsfred för att fynda en Gåstol till Oliwer för ynka 80kr! Fint skick o allt. Han verkar gilla den också :) 

Idag har fick jag och Oliwer besök av L&T samt Dylan som ja inte träffas sen början på oktober. =)

Har äntligen beställt stansar, puns o flackjärn så ja kan stansa egna smycken, har varit som en dröm att få göra lääänge o har längtat o nu äntligen blir de av!! Och sen har jag ju en gravyr penna men min handstil är så dålig så måste öva mycket med den. Dock får stansandet vänta till efter dopet, Ska få Peltor hörselkåpor av min kära syster Maud(tusen tack igen för att vi får dom!!) samtidigt som dopet då vi inte träffas förrän då o de kan Sonen behöva när ja ska stansa, o ja ska skaffa mig öronproppar. <3 Men ändå, de är snart! :) 

I veckan som var gjorde ja även en ny bakgrund till min fina dator samt likadant omslag till FB.
 
Nu ska ja avsluta här o vänta in gubben min sen sova <3  KRAM