Jessica ~

Stoppa tiden, den går för fort!
Jag hade seriöst tisdag idag, och av nån anledning hade ja tisdag igår med haha! Men det var visst Torsdag. 
Och påtal om att tiden går fort, på lördag blir Oliwer 5 månader, FEM månader.. var sjutton tog tiden vägen?! Nog för att folk alltid säger att tiden går fort, ta vara på tiden medan han är liten, men riktigt så fort trodde ja inte den skulle gå.. helt ärligt de 11 dagarna på neo kändes längre än tiden vi varit hemma. Helt sjukt ju. 
 
Idag har vi busat och lekt en del jag och Oliwer, senare på eftermiddagen verkade Oliwer ha väldigt ont/klia mycket i munnen så han kunde ej komma till ro så han fick lite smärtstillande, runt 17 var det matdags för oliwer - efter de tog han en powernap så då passa jag på att äta.
Nu sover han i sin säng förhoppningsvis för natten - sen snart en timma tillbaka.
Jag själv har gjort morotspuré samt potatis-sås puré, diskat och rengjort spis och bänk :) Nu ska ja ta kväller och glo lite på tv :) <3

Imorgon ska vi till BVC för 5 månaders kontroll och vaccination. Blir spännande o se hur lång han blivit o va han väger :) han har ju vuxit mer på längden trot vi då han inte ser lika knubbig ut längre - fortfarande en liten knubbis men inte lika mycket :)
 
Vi hade även dop i söndags och det var en lyckad dag! Tack än en gång till er som var med och gjorde dagen möjlig och så bra den bara kunde bli! Och tack för alla fina presenter till Oliwer.
Ett extra tack till ni som hjälpe med pajjer och sallad, städning o hjälp under dopets gång - inga nämnda inga glömda.
Sen vill jag tacka min syster Maud som ställde upp och gjorde två sjuukt goda och fina doptårtor, presenten var egengjord - en blöjtårta i form av motorcykel med en råtta som kör - sååå fin att vi ännu inte öppnat den haha. ! TUSEN TACK! <3 
Och tack till Erika & Grzegorz som ställde upp och vara Gudföräldrar (eller faddrar som de nu heter) <3 Betyder mycket för både mig, Richard och Oliwer <3

I fredags gjorde vi en långresa, först ner till sölvesborg för att älskling skulle hämta bilgrej typ, sen vidare upp igen till Kalmar för shopping, käka och hämta en ny vagn till Oliwer som verkar gilla den! <3 
 
 
Godkväll/natt på er! :)

BILDBOMB.