Jessica ~

Tänder på g….

Sonen har haft en jobbig dag med mycket gnäll, gråt, skrik, kli i munnen, ont osv o lite glädje mellan .. O svårsövd, somna i famnen efter mycket om o men, la han i sängen - vakna, sen samma flera gånger osv.. Varit en lång helg o en lång dag (värre igår dock) kan knappt mata med sked utan att han får ont så får mata med fingret o ge lite kall fruktpure emellan för att "bedöva" lite emellanåt (han får fruktpure till efterätt vid middagstid)


Må tänderna spricka igenom snart! 😰😱🙈 
*Utmattad mamma*😥

 

Richard har äntligen börjat kunna söva honom på kvällen, innan kunde bara jag göra det, däremot kan han inte söva om honom om han vaknar då han blir pigg av nån anledning när han ser sin pappa haha... Hua. Men ändå!!

Ikväll "skicka" Richard mig i ett välförtjänt skumbad o deeet va underbart! Men när ja höll på att duscha av mig efter o tvätta håret kom han in med en son som vaknat o vart rädd o lledse när ja rörde duschdraperiet :(  men de löste Richard så tog ja över när ja va klar, lite extra ersättning-gröt o ett blöjbyte sen efter ett tag o mycket om o men lyckades ja få honom o somna o nu sover han förhoppningsvis för natten, min lilla skrutt 💜

Så tack till min underbara man som avlastat mycket i helgen. 💜

 

Skriver mer o uppdaterar imorgon! Nu sova, godnatt!

 
Dagens middag