Jessica ~

Ojoj...
..oj
Nu är de ett tag sen ja skrev ett inlägg, har tänkt börja lite oftare nu när jag fått en ny dator av älsklingen. <3

Oliwer han växer o växer, han är (tror jag) på normalkurvan för vikten nu iallafall, ska till BVC den 3 September på hans 4 månaders dag, så blir spännande, gissar på att han är uppe i iallafall 6500g eller mer, han vägde 5800g när vi va på 3månaders kollen - då fick han även sina första vaccinationsspurtor, han va såå duktig <3
Längdkurvan är nog inte riktigt på normal än men både jag och R var ju korta när vi va små så inte så konstigt då kanske. Men han har iallafall blivit en liten tjockis <3 hihi. :*
Han håller upp huvudet typ utan problem nu o har till o med vänt sig en gång från mage till rygg helt själv.
Sitter bra om man håller i honom eller om han har ryggstöd -visst kan man välta åt sidan ibland med men det är en annan sak! haha.  Och det är jätte kul o stå upp om man håller honom under armarna :'D haha.
Pratar maassor och hans pappa R fick honom att skratta ett riktigt barnskratt :') Inte jämt han gör de men ibland! :)  Äta på fingarna är gott med, har ju upptäckt händerna sen ett tag tillbaka! :) 


Jag har sen snart 1 månad tillbaka börja tillverka smycken - älskar det, Kika gärna in på min facebooksida:
https://www.facebook.com/JessicasSmycken och jag har även ett instagram konto som heter JW.Jewellery Kika gärna in där med :) 

Nån vecka nu har vi hållt på o planera dopet med som blir i slutet på september, inbjudningar skickades/delades ut i Juli, fått svar från alla och vi blir ett gäng, på söndag ska vi o träffa prästen, kläder till mig o R beställdes igår och Oliwer's kläder köptes i fredags :) Bara dopklänningen kvar nu i klädväg o ev. ett par nya jeans till R. 

Jag kommer ha en rosa klänning, mintgröna "treggins" och en mintgrön "hålig" cardigan och vita skor. Oliwer ska ha en Vit skjorta, svarta jeans och en mintgrön slips eller fluga och R kommer ha vit skjorta, jeans och en mintgrön slips. :) 

Här kommer lite bilder :)
 
 


Åka buuuuubbbllllaaaa :D  <3